sobota, 17 marca 2018

Nie lubię tabletek!

Nie lubię przemocy!
Nie lubię zimna!
Nie lubię biedy!
Nie lubię próżności!
Nie lubię... Bardzo nie lubię być oszukiwana!

Obejrzałam właśnie "Botoks" Patryka Vegi i potwierdziły się moje przypuszczenia na temat "medyków".
Kto mnie zna, ten wie, że stronię od lekarzy.
Nie znaczy to, że nie szanuję ich zawodu, absolutnie.
Wiem, że mogą zrobić dla chorego bardzo wiele, czasami
wszystko co potrafią. I takim chapeau bas!
Ale, ponieważ miałam swego czasu, bliską styczność z "doktorami", to wiem, że nie wszystkim
chodzi o wyleczenie pacjenta... Bardziej zależy niektórym na leczeniu, nieustannym wręcz, leczeniu chorego. ...Czasami nawet zdrowego.

Przemysł farmaceutyczny jest potęgą. Zarabia na naszym stresie, jakiejś niemocy, niedoczynności, jakiejkolwiek dolegliwości, jaką wyznamy lekarzowi.

W piątek ktoś na ulicy dał mi ulotkę o darmowym badaniu
piersi mammografem.
Wrzuciłam kartkę do najbliższego kosza na śmieci i pomyślałam:
- Spadajcie na drzewo! Jestem zdrowa! Nie mam żadnych dolegliwości, ani zmian na ciele, które są uciążliwe dla mojego życia. Nie wmawiajcie mi żadnych chorób, bo mam zamiar jeszcze trochę pożyć!
Z resztą nie mam czasu na przychodnie, nie mam ochoty wysłuchiwać znudzonych osób, które w kolejce do lekarza pragną komuś opowiedzieć swój życiorys... Nie mam na to czasu. Wolę cieszyć się, że wstałam z łóżka, zrobiłam to co zaplanowałam i że mogę zasnąć w moim domu, a nie w szpitalu.

Nie pamiętam kiedy, ale może 2 lata temu, moja koleżanka zadała mi pytanie:
- Kiedy robiłaś badania na osteoporozę?
- Nigdy - odpowiedziałam zgodnie z prawdą.
- Jesteśmy w takim wieku, że kości mają niedobór wapna i przy złamaniu może być duży problem.
- Niedawno spadłam ze schodów i poza bólem nic się nie stało...
- Mam bezpłatne zaproszenie na takie badanie. Idziesz ze mną!
Potulnie przyjechałam na miejsce badań i poddałam się skanowaniu.
Pan obsługujący urządzenie wręczył mi wydruk ze słowem:
IDEALNE

No i inne badania byłyby podobne.
Więc po co mam łykać talk lub cukier puder w tabletkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz