sobota, 23 grudnia 2017

Prezent

Prezent - coś wartościowego dane komuś w prezencie; ofiarowane. (cytat z Wikipedii)

Nie wiem czy problem z prezentami mam tylko ja... Może ja i Zuza.

Zuzanna zapytała swojego męża co chciałby dostać na gwiazdkę.
- Marzy mi się lot samolotem!

Ich rozmowa miała miejsce wiele lat temu.
On był sztygarem na kopalni, zarabiał bardzo dobrze i właściwie nie potrzebował
niczego. Wszystko miał... ale samolotem nigdy nie leciał.

Zuza, była przeszczęśliwa, że wreszcie sprosta oczekiwaniom męża i nie będzie
musiała zastanawiać się czy kupić mu na gwiazdkę nowy zegarek czy koszulę,
o skarpetkach nie wspomnę.



Kupiła w Orbisie bilet lotniczy do Frankfurtu, oczywiście tam i z powrotem.
Włożyła do eleganckiej koperty i położyła pod choinką.

Jurek nie spodziewał się, że spełnione zostanie jego marzenie. Promieniał z radości.

Poleciał wkrótce.
Zuza czekała na niego na lotnisku.

- I co? I jak było? - zapytała rozpromieniona
- We Frankfurcie miałem tylko 2 godziny do lotu powrotnego... Przesiedziałem na lotnisku.
- No, qrwa chciałeś lecieć samolotem, a nie zwiedzać Niemcy!

...Tego prezentu nie zapomnę nigdy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz