wtorek, 22 sierpnia 2017

Recenzja

"Witajcie, dziś byłam u Pani Dorotki (Dorota Śliwa) odebrać obraz. Pani Dorota jest przesympatyczną osobą i wspaniałą artystką. Obraz w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej. Polecam serdecznie. Dziękujemy Pani Doroto ))))))))))))) Dzwońcie i zamawiajcie swoje ulubione miejsca na ziemi..."

Jak zobaczyłam tekst Klientki nad zdjęciem, które przesłałam jej do akceptacji obrazu, to ...
najpierw się uśmiechnęłam, a potem moje oczy chyba zrobiły się "szkliste".

Często budzę się z pytaniem:
- Czy robię coś, dla czego warto wstawać?

... I wtedy słyszę Gigę z Makiem, moje papugi upominające się o ziarenka i świeżą wodę.
Może te ptaki sprawiają, że wychodzę z łóżka, myję się, ubieram, jadę do pracowni?

Codziennie robię coś nowego, maluję, filcuję, lepię z gliny, robię biżuterię...
Żeby żyć...

Za kilka godzin wstanę z innym nastawieniem...
Obudzę się z wiarą w cudownych ludzi, którzy doceniają umiejętności ręki i głowy innego
człowieka. 

- Dziękuję! - nie potrafię inaczej wyrazić mojej wdzięczności.




2 komentarze:

  1. Piękny obraz!
    Mam nadzieję, że będzie długo cieszył oczy :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń