czwartek, 31 sierpnia 2017

Pytanie...

"Dziś szaleństwo koralikowe! Tomek dziękuje, bawił się kilka godzin i odganiał dziewczyny"



To wiadomość od koleżanki, która prowadzi terapię zajęciową dla niepełnosprawnych.

Wysłałam jej kilka dni temu trochę niepotrzebnych mi korali.
Na widok tego zdjęcia zaczęłam się śmiać. ...Z radości, że mogłam chłopakowi
sprawić przyjemność.

Potem doszłam do wniosku, że czasami niewiele trzeba, żeby inni poczuli się
dobrze.
- Może świeża gazeta sprawi, że ktoś przestanie się nudzić?
- Może złotówka za wózek pod marketem, odciąży kogoś od odstawienia go
do szeregu innych i wywoła uśmiech ulgi?
- Może kupienie od artysty jego pracy sprawi, że nie pójdzie spać głodny?
- Może powiedzenie komuś - "dziękuję, że jesteś" - ma dla niego ogromne znaczenie?

Mogłabym te "może" wymieniać jeszcze długo...
Może możemy sprawić, żeby komuś sprawić przyjemność...
Pytanie: "Czy chcemy?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz