wtorek, 15 sierpnia 2017

Tabletka

Niejednokrotnie zauważyłam, że dążenie do zadowolenia jest bolesne...
Czasami, w drodze do osiągnięcia celu, walczę z psychiką, a często również z bólem fizycznym.
Właśnie maluję piękną Toskanię, rejon marzeń na wakacje ...lub życie.
- No to jadę na urlop - pomyślałam, biorąc pędzel do ręki.
...
Oczami wyobraźni patrzyłam na nagrzane słońcem wzgórza, na gorące mury budynków, w myślach wdychałam ciepły wiatr... , ale coś mi jednak przeszkadzało.
Do rzeczywistości przywołały mnie kręgi szyjne.
Powtarzanie tego samego ruchu głowy, czyli paleta - obraz, przez kilka godzin nie pozwala zapomnieć, że jest się w pracy, a nie na urlopie.
- Aaaa tam, wezmę tabletkę przeciwbólową i ...znowu będę w Toskanii.
OBY NA WSZYSTKO BYŁA TAKA TABLETKA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz