środa, 31 maja 2017

Dzień Dziecka

Z okazji Dnia Dziecka życzę sobie, żeby..
- moja pamięć mnie nie opuściła (mam na myśli tylko dobre wspomnienia)
- moje oczy widziały rzeczy niezwykłe (tzn. żebym nie używała szkła powiększającego)
- moja skóra nie starzała się zbyt szybko (dopuszczam marszczenie, ale ewolucyjne)
- moje mięśnie były sprawne (...bo muszę gonić się z maluchami)
- moja praca była potrzebna (chociaż odnoszę wrażenie, że robię "babki z piasku")
- moja wiara w dobre relacje nie kończyła się rozczarowaniem (zwłaszcza finansowym)
- moje pomysły na ładniejsze otoczenie owocowały pięknem (rośliny na balkonie chyba wiedzą
o co mi chodzi...)
- moje słowa były zrozumiane (bo czasami nie chcę kontynuować rozmowy gdy rozmówca "nie łapie" mojej myśli)
itd.

I jeszcze żebym nie straciła naiwności dziecka, że można kogoś przytulić.
Tak, po prostu... - bo się go lubi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz