wtorek, 9 maja 2017

Wakacje w domu

Na wakacjach nie byłam od bardzo wielu lat... Nawet kilkudniowych.
Patrząc na zdjęcia z cudnych miejsc często zadawałam sobie pytanie czy
będzie mi dane kiedykolwiek tam być.

Ale, przed chwilą na niebie zobaczyłam lśniący księżyc i delikatne obłoki.
Wyszłam na balkon i zrobiłam zdjęcie.


Myślę sobie teraz, że to miejsce, w którym jestem, jest najpiękniejszym
miejscem na ziemi... Żaden Egipt mnie nie zwabi swoim klimatem, zabytkami,
...niską ceną pobytu.

Jestem u siebie!
Czuję się bezpieczna.
Nie jestem skazana na przypadkowe towarzystwo.
Mogę spać w swoim łóżku.
Nikt mi nie narzuca planu dnia.
Nie czuję strachu ani presji....
Ubranie mogę dobierać do temperatury otoczenia.
Nie obawiam się tego co zjem lub wypiję.
Itd.
NIGDZIE SIĘ NIE WYBIERAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz