poniedziałek, 29 maja 2017

Pomożecie?

Kilkanaście dni temu zostałam zaproszona na Festiwal Kobiet, pierwszy jaki się odbędzie.

Oj, poczułam się zaszczycona... Tym bardziej, że nie będę tam gościem, a kobietą która dzieli się swoją pasją z innymi paniami.

Jestem już po rozmowie z jedną z organizatorek i mam w głowie burzę... z piorunami!

- Którą dziedzinę twórczości mam pokazać, a jednocześnie zrobić prezentację, jak niemal każda wymaga ubrania roboczego?! - ta myśl szczególnie mnie dręczy, bo zaproszone panie będą pięknie ubrane i nie chciałabym ich zniechęcić "brudną robotą".

Malowanie obrazu odpada, bo plamy farby mogą być "śmiertelne" dla stroju. Poza tym ręce trzeba myć często, a moja tzw. baza raczej nie będzie w łazience...
Lepienie z gliny jest niewskazane na ekskluzywnej imprezie...
Metaloplastyka zmusza do pracy narzędziami raczej męskimi i powoduje hałas, więc też odpada...
Efekt w decoupage jest możliwy do osiagnięcia dopiero po kilku dniach...

Jedyną techniką odpowiednią na prezentację w ciągu kilku godzin wydało mi się filcowanie na sucho.
Nie brudzi, nie trzeba co chwilę myć rąk, cieszy.

Pomysł mam! Plastry z opatrunkiem przygotuję, bo pewnie krew się z palców poleje...

Przygotowałam już kilka wzorcowych prac, ale potrzebuję Waszej pomocy.

Proszę o zdjęcia kapeluszy, najlepiej damskich.


Nie zamierzam nikogo kopiować, chcę mieć tylko inspirację. Plissss!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz