niedziela, 18 czerwca 2017

Dzieciaki

Ostatnio zauważyłam, że zwracam uwagę dzieci. Zwłaszcza maluchów...

W kolejce do kasy w markecie stało przede mną młode małżeństwo z małym
synkiem. Chłopczyk siedział w siodełku sklepowego wózka i darł się w niebogłosy.
Rodzice nie potrafili go uspokoić.
Mnie to też wkurzało, ale cóż mogłam zrobić?
Mały, gibając się na prawo i lewo, przypadkiem spojrzał na mnie. Zamilkł!
Patrzyliśmy na siebie kilka sekund.
Po chwili zniknął mi z oczu za postacią ojca.
Nie upłynęło następne 5 sekund jak ponownie wychylił główkę, żeby na mnie
spojrzeć...
Uśmiechnęłam się do niego i zaczął się ze mną bawić w chowanego.
Jego buzia pojawiała się z prawej i lewej strony taty.
Dałam mu znak przechylając głowę, że załapałam grę w kuku...
Chłopczyk miał w oczkach figielki. Zapomniał o problemie, który mu dokuczał.
Rodzice obejrzeli się za siebie i wzrokiem podziękowali mi za uciszenie ich
synka.
Potem ojciec wysadził młodego z wózka i nasza zabawa się skończyła...

Piszę dlatego, że to nie jedyny ostatnio przypadek.

Poprzedniego dnia, na bazarku, chciałam kupić moją ulubioną kawę. Jest ona tylko na jednym stoisku, więc stanęłam w małej kolejce.
Przede mną była babcia z wózkiem, w którym siedziała maleńka dziewczynka.
Dziecię przyglądało mi się uważnie i wypowiadało jakieś sylaby...
Domyśliłam się, że zauważyła coś interesującego.
- Tak, pani ma okulary - powiedziała babcia do dziewczynki.
Mała dalej mówiła coś czego nie rozumiałam, ale patrzyłyśmy na siebie nieustannie.
- Pani ma inne okulary niż babcia. Słoneczne. - usłyszałam.
Dziewczyneczka dalej nie spuszczała ze mnie wzroku i słodko się uśmiechała.
- Hej, dziewczynko śliczna - odezwałam się ,bo jej promienny uśmiech mnie rozbroił z obojętności - Jesteś szczęśliwa?
- NIE - usłyszałam konkretną odpowiedź z ust ok. 1,5-rocznej kobietki.
- NO, MASZ!!!
Zaśmiałyśmy się z jej babcią w głos...

Nie będę Wam opisywać innych reakcji maluchów na mnie, bo szkoda czasu.
Przyznam się tylko, że sprawiają mi ogromną przyjemność... OGROMNĄ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz